A very Happy Birthday to Crys!!

Make sure to check out all I am selling on Ebay!!

I’ve just been busy with PaganOSN lately, working super hard on it, I really wish I could have a few people help me enter data into the databases though (simple really!)

So… yeah I am just really out of it, I had a super bad migraine yesterday and I am still wiped out from it.

share this post

Subscribe to my posts via email

You can also follow me on BlogLovin or Feedly
Barb
posted on April 13th 2004 at 10:25PM CST

Ahhh that migraine crap seems to be going around. I had it for over a week, thank goodness it’s subsided enough to be acceptable.  That sure doesn’t help the blah’s!  I’d help you enter date if I had more time, hun, you know that. If that time permits I’ll let you know but right now the guys are out of town and I have plans like daily.  I have to get my individual living in when ever it’s possible!

It’s supposed to be gorgeous the next few days so get away from the computer and get chubs and Matt outside for some park fun! Hopefully that will add a bit of cheer!

Crys
posted on April 13th 2004 at 11:55PM CST

*blush*  Tomorrow I gotta work on tfl stuff (updating myth/religion), but after that I’m gonna try to work on Pagan and get WW questions up.

Jessica
posted on April 14th 2004 at 10:02PM CST

I know how you feel, I’ve been nuts and “out of it” the past days too, lol. Great site by the way :)

Leave a Reply

Thank you for commenting! Your email address will not be published. Required fields are marked ✳.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.